Spotify podcast badge
Apple podcast badge
Google podcast badge
Youtube podcast badge


Podcast's homepage at    Spotify for Podcasters

Transcription


Intro

Dzień dobry, nazywam się Kinga Pukowska, a to jest mój podcast Pozytywy Edukacji.

W odcinku zero, chciałam powiedzieć kilka słów o tym, czym będzie zajmował się podcast Pozytywy edukacji, ale zanim do tego przejdę, zapraszam was do kontaktu ze mną. Możecie do mnie pisać maile na adres kinga.pukowska@pozytywy.pl.

Zaproszenie

Pozytywy edukacji będą zajmowały się szeroko rozumianą edukacją. Jako mama trójki nastolatków w edukacji domowej, na pewno poświęcę sporo czasu takiej formie nauki. Dzisiaj, 11 listopada 2021 roku, obchodzimy naszą szóstą niepodległość szkolną, szóstą rocznicę.

Ponieważ jestem tutorką w klasach LED dla licealistów z edukacji domowej, sporo miejsca poświęcę tutaj edukacji domowej starszych dzieci, a właściwie młodzieży.

Myślę też o tym, że ważnym tematem będzie edukacja alternatywna. Coraz częściej pojawiają się różnego rodzaju szkoły i przedszkola alternatywne, co pokazuje jak ogromna jest potrzeba zmiany i potrzeba innych placówek, niż zwykła systemowa szkoła.

Nie chciałaby też pomijać zwykłej szkoły systemowej, bo wybór jest pewnego rodzaju przywilejem. Jeżeli mieszkasz w małej miejscowości, być może nie możesz wybrać innej szkoły niż tylko ta, która dostępna jest najbliżej. Co wtedy? Jak wspierać dzieci w edukacji systemowej, jak pomagać im, kiedy pojawiają się trudności? Na co zwracać uwagę i co tak naprawdę jest ważne?

Tym wszystkim będę zajmować się w Pozytywach Edukacji. Zapraszam was serdecznie na kolejne odcinki, mam nadzieję, że będą pojawiały się regularnie.

Outro

A jeżeli macie jakiś pomysł o czym warto powiedzieć, kogo warto zaprosić, a może znacie jakieś ciekawe szkoły, o których warto opowiedzieć - dajcie mi znać! Czekam na maile pod adresem kinga.pukowska@pozytywy.pl.

Do usłyszenia!

Podoba Ci się ta treść?

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *